lørdag den 28. juni 2008

An end of an era

Igår var der dimisssionsfest på min skole - rigtig hyggeligt med livemusik og det hele. Her ses mine fine veninder og jeg i printerlokalet for sidste gang. Lidt trist var det også, men nu starter et nyt kapitel. Der blev alligevel en plads til mig på Skolen for Visuel Kommunikation, så efter ferien flytter jeg til Sønderjylland! Kirsten (tv) er også blevet optaget, mens Anne (i midten) bliver i Aalborg og arbejder som grafisk designer. Bare hun vil komme og besøge os :-)

(billede fra Facebook)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

hey your sexy S****-fucker...
Ville lige fortælle dig en lille historie...
Jeg kender en pige som hedder Sine og hun er bare møg fræk... Det fatter du slet ikke, namme nam... Huuhada, sådan en rigtig lille bandit... ;-)
Så hvis du nu skulle se hende så må du hilse og sige at jeg venter i sengen...
Ps: den kjoles indhold er alt for labert...

Anonym sagde ...

Jeg må også godt nok sige jeg syns du er fin!! Og ret så sexy!

~Sine~ sagde ...

Øhh tak til begge, tror jeg nok. Trods den lidt voldsomme besked fra "Batmann".
Jeg skal hilse Sine, hvis jeg ser hende.