mandag den 11. august 2008

Hjem kære hjem

I weekenden var jeg i Haderslev for at rydde op og indrette min nye hybel. Jeg fik hjælp af familie og venner, hvilket jeg er meget glad for, da jeg slet ikke kan alt det der med boremaskine, ledninger, rawplugs osv. :-D
Men vi fik lejligheden sat meget fint i stand, så nu glæder jeg mig helt til at flytte rigtigt ind om et par uger. Nedenunder ses en del af hyggehjørnet.
Jeg mangler stadig lidt ting til boligen. Jeg har surfet på nettet og fundet denne virkelig fine side med genbrugsting - MosterAnne - til priser jeg kan være med på. Jeg fandt en del af det jeg manglede, blandt andet et fint retro salatbestik, så nu blir´ det spændende at få det med posten :P Her er et par eksempler fra MosterAnnes sortiment:

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Må sige jeg glæder mig meget til at komme (hele vejen) ned til Haderslev og se din nye hybel!!

Er det en H&M pose der ligger i sofaen om jeg må spørge?!?!

~Sine~ sagde ...

Hejsa blå mænd date!

Ja, det er en H&M-pose, du er meget opmærksom :-D

Glæder mig også meget til du kommer og ser den, måske vi ku gøre det i starten af uge 34 hvis du har fri der?

Ellers må vi finde en anden dag - see you 2morrow

Anonym sagde ...

Hej. Glæder mig til at se din nye crib.
Jeg er for sygt på boligjagt, men det eneste (som min økonomi kan klare), jeg kan finde, er sådan nogle skodlejligheder på 20 m2.
Vi ses

~Sine~ sagde ...

Hi Kirsten,

jeg siger til hvis jeg ser noget - håber du finder en fin lejlighed, og glæder mig os til du skal se min crib.
SES