søndag den 16. november 2008

En kærlighedshistorie

Denne weekend har jeg haft besøg af min søster. Vi har hygget med bla. koncert og shopping i Kolding. Vi elsker begge at kigge i genbrugsbutikker, så det gjorde vi i stor stil. I en af disse butikker var jeg så heldig at gøre et kup, der kræver en lille forhistorie..

For et par år siden forelskede jeg mig i et par skindstøvler fra Mimic. De kostede 1000,- hvilket var for dyrt for mig. Så jeg ventede og ventede og gik tit ned og besøgte dem i butikken. Endelig en dag blev de sat ned og jeg slog til. Så blev det os to. Vi passede perfekt sammen og fulgtes ad til mange lejligheder - tiden gik dog og støvlerne blev efterhånden beskidte og meget slidte under sålen. Tilsidst haltede jeg nærmest med dem på, da den ene sål var blevet mere trådt ned end den anden. Så var det i lørdags jeg fandt de selv samme støvler, helt ubrugte og i min størrelse i en genbrugsbutik til kun 100 kr! Hvor heldig kan man være :-)

Ingen kommentarer: