torsdag den 18. december 2008

Julen står for døren

Idag er der under en uge til jul og jeg har fået ferie. Senere skal jeg i kirke med efterfølgende glögg på skolen, så står den på mini-housewarming og derefter julefrokost/party uartig - det skal nok blive godt :-P

Hele december har jeg haft denne fine julekalender med et thebrev fra hver dag. Synes det er sådan en fin idé, og jeg har tit haft et brev med i skole - hyggeligt. Jeg har fået den af min mor, der har købt den i en helsebutik i Flensburg, men måske man også kan være heldig at finde den i DK.


(jeg undskylder billedkvaliteten, det er ikke fordi jeg har rystehånd:-)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dejligt med ferie, hyg jer :)

Og ja, hvilken skøn idè med the-julekalender - det vil jeg se om jeg kan finde til næste år ;)

~Sine~ sagde ...

Tusind tak - i lige måde!

Anonym sagde ...

Jeg må sige jeg ligeledes syns det er en genial idé... Ikke til mig for jeg kan ikke li the, men ja ellers syns jeg det er en helt fantastisk idé. Man burde lave den med øl eller vodka eller andet godt som chokolade. Se det er også en fee' idé!

~Sine~ sagde ...

Ja, det er en god idé. Men den med chokolade er da vist lavet så vidt jeg ved :-D