onsdag den 25. marts 2009

Beatday 2009

Så er de sidste navne blevet afsløret til Beatday 2009. Og jeg synes det er et super fedt program! Specielt kan jeg godt li´ Choir of young believers, Mew, Lykke Li og ikke mindst Band of Horses. Lige nu sidder jeg og lytter til Jenny Lewis, da jeg ikke kender hende og lige vil se hvad hun er for en dame :-P Indtil videre syns jeg hun er ret okay. Billetter fås til 700,- frem til d.30/4 derefter er det 900,- så det kan godt betale sig at være tidligt ude.


Hvad synes du om programmet??



(Billeder: www.beatday.dk)

4 kommentarer:

Kia sagde ...

Jeg er meget meget meget glad for programmet! :)Kender heller ikke Jenny Lewis.. Er det godt?

~Sine~ sagde ...

Ja, det er rimelig godt. Stille og roligt, kunne forestille mig det var hyggeligt at tage en slapper og lige nyde en øl til hende :)

Anne sagde ...

Jenny Lewis er nemlig et super bekendtskab :) Især som vokalist i Rilo Kiley =)

~Sine~ sagde ...

Ok, dem må jeg lige tjekke ud også :-)