mandag den 20. juli 2009

Nyheder på H&M–online

Som mange andre også har bemærket, er der kommet nye efterårsvarer på hm´s webshop. Jeg kan forstå en del i "blogverdenen" er lidt skuffede over udvalget, men i forhold til hvad hm plejer at komme med, synes jeg egentlig det er helt fint.

Især synes jeg, der er mange lange fine cardiganer, hvoraf en del er i 50% uld, så sikkert også dejlige varme til efterår/vinter og fine over et par gamacher...



Egentlig er jeg slet ikke til dyreprint, men der er alligevel noget fint og sjovt over de her strømper synes jeg..
Det her sæt undertøj er jeg ret vild med. Synes det har en fed 50´er stil over sig med de højtaljede trusser. En ting jeg dog er rigtig træt af ved hm, er at de i butikken så godt som aldrig har min bh størrelse, og nu kan jeg se de heller ikke har den særligt meget på webshoppen, b.la. på dette sæt - øv!
Et par fine accesories..
Og til slut to bluser, både anvendelige til hverdag og fest...
(Billeder: www.hm.com)

4 kommentarer:

karenmarie sagde ...

hårbåndet er super fint. :)

~Sine~ sagde ...

Ja synes jeg også! Om det så varmer, er en anden sag :)

Anne sagde ...

er også totalt vild med hårbåndet! tror jeg vil prøve mig på at strikke det selv engang her i efteråret, et godt nybegynderprojekt måske?

~Sine~ sagde ...

Ja, tror faktisk det ville være et ret godt og realistisk begynderprojekt :)