mandag den 23. november 2009

Vinterjakken #2

Vinterjakken fra Topshop levede desværre ikke op til mine forventninger, så nu må jeg op på hesten igen.

Jeg overvejer i stedet denne marineblå jakke fra Dorothy Perkins i 58% uld. Jeg kan ret godt li´ knapperne med ankere på, den specielle krave og dens mini pufærmer. Jakken koster 496,-

Jeg har dog ikke fået pengene for topshopjakken returneret, selvom det er over en uge siden jeg sendte den. Har i erfaringer med at sende ting tilbage til Topshop?


(Billede: www.dorothyperkins.com)

2 kommentarer:

Kirsten Olesen sagde ...

Den ville jeg også have købt, men den var der ikke, da jeg skulle. Og ærgeligt med din anden jakke.

~Sine~ sagde ...

Okay, den er tilbage i alle størrelser nu. Og ja, ærgerligt med den anden. Har sendt dem en mail, håber snart de svarer..