lørdag den 14. august 2010

In your shoes

I London var min søster og jeg inde i den fineste butik der kun solgte strømper, men rigtig mange flotte forskellige af slagsen. Især dem de havde i pastelfarver med hulmønster var jeg vild med. Desværre fik jeg hverken taget fotos derinde eller fat i butiksnavnet.

Asos har for tiden denne pull your socks up kampagne kørende. Jeg synes trenden med at vise strømperne frem er rigtig sød og har kigget lidt rundt på nettet efter ønskværdige "fodposer".






(Billeder: asos.com, sokker: 1. asos.com, 2. urbanoutfitters.co.uk, 3. urbanoutfitters.co.uk, 4. asos.com, 5. ginatricot.com,)

2 kommentarer:

Henriette sagde ...

Sockshop måske? Sådan nogle havde de i hvert fald da jeg for en del år siden var i UK Ville elske at shoppe i en sok/strømpebutik også.

~Sine~ sagde ...

Ja, det lyder meget muligt :)