mandag den 3. januar 2011

Isklar!



Af alle steder fandt jeg denne smukke vandflaske da jeg var på juleferie i Nordjylland. Den er faktisk flottere i virkeligheden. Jeg er ret vild med det diamant/isterninge-agtige look den har. Derudover har den et lavt mineral- og saltindhold plus den er skånsom mod miljøet, da den er Co2-neutral. Jeg plejer hovedsageligt kun at købe de billigste mineralvand, for at genbruge flaskerne til vand fra hanen. Men købte med det samme Isklar her uden at tænke på pris eller andet, da jeg synes den var så fin.

Jeg fandt den i en helseforretning, men så den senere i en anden variant i en dsb-kiosk og kan efter lidt research se den også forhandles i mad & vin plus som eneste flaskevand i Matas. Mineralvanden er norsk og har været i handlen i DK siden August sidste år. Den fås i forskellige størrelser i varianterne still eller sparkling. Jeg er åbenbart ikke den eneste der er faldet for designet, for den miljøbevidste vand har vundet flere priser for sit innovative design, ligeledes har den vundet titlen som Verdens Bedste Flaskevandskoncept ved det internationale Water Innovation Awards, vandindustriens svar på Oscaruddeling, ikke dårligt!


læs mere om Isklar her.



(Billeder: google.com)

Ingen kommentarer: