onsdag den 30. marts 2011

Friske Forårsfætre

Må jeg lige have lov at vise jer en billedkavalkade af mit aftensmåltid igår. Jeg er bare mig selv, så det er ikke altid jeg gider lave det helt store til aften, men igår gad jeg godt og det tog faktisk heller ikke særligt lang tid. Jeg havde rispapir liggende, så besluttede mig for at lave friske forårsruller. Ved godt de måske ser en smule suspekte ud, men de smager super godt og du kan putte alt muligt i.

Jeg brugte: mango, frisk koriander, agurk, gul peber, gulerod - kyllingefilet marineret i østerssovs- rispapir - stærk chilisovs og soya.



Grøntsagerne skæres i stave. Kødet steges og vendes i lidt østerssovs. Læg rispapiret i blød i vand ved ca. 60 grader. Fold papiret ud på en tallerken, læg grøntsager i, fold dem og dyp i lidt chili eller soya - voilá!

(Billeder: privat)

Ingen kommentarer: