onsdag den 28. december 2011

Så kommer de sidste kups jeg har fået gjort mig i det Nordjyske, nogle af dem så sent som idag, alle tingene er fra AVV Hjørring.

For noget tid tilbage, fandt jeg også i Nordjylland en kop magen til koppen til venstre nedenfor. Her i ferien har jeg over 2 gange været så heldig at finde 3 mere i serien, kun til 13 kr. ialt.


Vase i stil med disse glas jeg tidligere har blogget om, muligvis også fra Holmegaard? Synes den er rigtig flot, også uden blomster i, så selvom den kostede mig 40 kroner, kunne jeg godt få dem op af lommen.


Jeg har intet fad derhjemme, så da jeg for anden gang gik forbi det her fine orange fra Grindley, kunne jeg ikke lade det stå, 25 kr. kostede det.


Den sidste ting er en sød lille juledåse, min mor virkede så begejstret for den, at hun får den i fødselsdagsgave i overmorgen, så håber ikke hun følger med her ;)


Udover alle godterne her, har jeg også købt en hæklet rund juledug + to bøger til min mor og søster.

(Billeder: private)

Ingen kommentarer: