lørdag den 21. maj 2011

Der er ikke noget der er så skidt...

Jeg købte sidste år cardiganen fra Asos nedenfor. Den gik op i syningen i ryggen og jeg fik tilsendt en ny, den gik så op akkurat samme sted! For dårligt, så nu får jeg pengene refunderet for den.
Det forholder sig sådan, at jeg så synes det er iorden at snuppe en ny ting hos Asos for pengene og bedst som jeg sidder og kigger derinde, dukker de lilla Converse op i min størrelse. Haps haps haps (nu skal vi ha´ snaps), de kommer kun til at koste mig 43,-.

Ps. vidste I at Asos også refunderer jeres porto hvis I scanner og sender en formular+kvittering? Har jeg først fanget nu, men rart er det da ;)




(Billeder: asos.com)

4 kommentarer:

Tina sagde ...

Ja de refunderer retur-portoen, men de returnerer det desværre som en check - som så kostede mig 100,- at indløse i banken (det vil sige at jeg reelt fik 5,- udbetalt!.)

Rimelig ærgerligt, men jeg forsøgte forgæves at få dem til at gøre det på anden måde, det kunne ikke lade sig gøre.

Jeg ved ikke om det stadig er sådan? (det er vel ½ år siden nu..)


(ikke alle banker tager det samme i gebyr, så det kan godt være man kan få lidt mere) :)

~Sine~ sagde ...

Nå okay, hvis det stadig er sådan, kan det i hvertfald ikke betale sig for mig denne gang.

Men må lige forsøge og se om der kommer en check retur, tak for tilbagemelding.

Anonym sagde ...

Hej :)
det med at Asos tilbagebetaler portoen mod bevis, hva mener i helt præcist?

altså skal man bare scanne kvitteringen og sende via mail?

og hva er det for en formular?...

Har brug for hjælp for jeg vil gerne returnere nogle varer

~Sine~ sagde ...

Hej ;)

Jeg har faktisk ikke prøvet at få dem til at betale portoen tilbage siden, medmindre der var noget galt med de varer jeg havde bestilt, så ved ikke om det stadig gælder.

Jeg foreslår du enten skriver til customerservice, de plejer at være hurtige til at hjælpe eller at du kigger her: http://www.asos.com/infopages/pgehelpdesk.aspx#/level12/level220

Mvh. Sine