tirsdag den 25. marts 2008

C mig på TV

Er jeg den eneste der var helt vild med første sæson af Big Brother? Intet realityprogram har sidenhen kunnet nå BB til sokkeholderne :ø) Blev rigtig glad da jeg fandt det her klip!

Hvem husker ikke Jills forelskelse i Christian, John der valgte at forlade huset, da han havde været lidt for vild overfor Anja, Megamanden Eddie, Beboernes flugt fra huset og alt det andet spas?
BB var det helt store blandt mine veninder og jeg på efterskolen, tror endda vi (eller bare mig måske:) kunne den her sang udenad.. he he

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er så fedt det her. Det var squ en fed omgang BB. Det et paradise's storebror..
Vi ses i morn til en seriøs omgang Maya. Sidder lige nu og hygger med skriveri.

~Sine~ sagde ...

ja, det er virkelig reality med stil! burde også skrive, gør det om lidt, eller..
ses imorgen :ø)