søndag den 19. oktober 2008

FANTAsifuldt redesign


Fanta har fået nyt design, ovenfor ses de nogenlunde før og efter billeder. Redesignet er udført at det amerikanske firma office.

Jeg kunne bedre lide den gamle skrift til fanta som ovenover, den nye virker lidt for "useriøs", men ellers synes jeg det nye design er rigtig fint med dynamiske former, friske farver og mønstre. De er så dekorative, man kunne forestille sig at bruge dem til pynt efter "udtømning" :-> Hvad synes du??


(Billeder fra http://underconsideration.com/brandnew/archives/fantastic.php)

6 kommentarer:

Kirsten Olesen sagde ...

Hey, jeg har slet ikke bemærket, der var kommet nyt design på den front, men nu er jeg heller ikke den store fantadrikker.
Synes måske det nye er lidt for flower power-agtigt i sit udseende. Men alligevel fint, at de ikke har strømlinet det helt, som så meget andet bliver i dag, fx da coca cola for kort tid siden lavede nyt design til deres emballage. Men jeg kan rigtig godt lide farverne med orange og blå, så godt de har holdt fast i de helt grundlæggende ting.

Kirsten Olesen sagde ...

Og fed overskrift til indlægget!!

~Sine~ sagde ...

Ja, kan også rigtig godt lide farverne, ved faktisk ikke om designet er ude i butikkerne endnu. Det må tjekkes - og tak - brugte os meget lang tid på at finde den helt rigtige overskrift :-D

Anonym sagde ...

Jeg syns det er noget af et lidt krampeagtigt forsøg på fonyelse. Ser godt ud, hvis det havde været et kampange udslag, men som fast produkt er det lidt desperat efter min smag, men bestemt fint at se på, minder jo lidt om street art fra Ålleren.

Din overskrift er sej!! Så designer smart ass... Hehehe

~Sine~ sagde ...

Tak for din mening Jay Hernandez.du har ret i der er noget streetart over det.

Ida sagde ...

jeg syntes de nye design er ret fede, ret "retro" jeg hader det udtryk, men det er vist det eneste rigtige at bruge i denne sammenhæng.