torsdag den 30. oktober 2008

Et lille kig

Nu da jeg efterhånden har boet i Haderslev nogle måneder, tænkte jeg, jeg lige ville vise lidt af, hvad jeg går og laver på den nye uddannelse. Jeg synes undervisningen hernede er spændende og varieret. Vi arbejder med et nyt emne hver uge og her kommer et par opgaver fra de to sidste uger,

Øverste billede er en plakat, lavet i undervisningen "visualisering". Den måtte kun laves i hånden, ordet træ skulle indgå og så måtte den kun være i sort/hvid og gråtoner, en rimelig svær opgave synes jeg.

De næste billeder er fra denne uges undervisning "layout". Vi fik billeder og tekst og skulle så opsætte to magasinopslag med overskrift, brødtekst, citater mm. hvordan vi synes det så fedest ud og passede bedst til teksten selvfølgelig.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du er brand dygtig...

~Sine~ sagde ...

Mange tak Misse. Jeg elsker når du roser mig :-P

Anonym sagde ...

hvor er du dygtig sine! kan godt lide dit magasinlayout!

~Sine~ sagde ...

Mange tak :-P Vil også gerne se lidt af hvad du går og laver på jobbet.