onsdag den 21. januar 2009

"Smuk som et stjerneskud"


Det er ingen hemmelighed, at jeg godt kan li´ Melodi Grand Prix, både det danske og det internationale. Har endda engang skrevet en opgave på handelsskolen om tysk MGP og i mine yngre dage været tilskuer ved børne-MGP med tilhørende VIP-billet ;-P Dog synes jeg de seneste år, at MGP overhovedet ikke har været så godt, som det var engang. Måske er det bare fordi jeg er blevet ældre og har fået en anderledes musiksmag men det kan da også være fordi standarden ikke har været ret høj, hvilket er min mistanke. Jeg har også været lidt træt af alle de semifinaler der skal til, før det rigtige show.


Men i år må jeg sige jeg glæder mig til det danske, der løber af stablen d.31 Januar. Her ser I deltagerne. Blandt dem er både Johnny Deluxe, Marie Carmen Koppel, Jimmy Jørgensen (ikke på billedet), Christina Undhjem (underligt nordmænd må deltage for DK) og Jeppe Laursen fra Junior Senior. Synes det tegner godt, og er især spændt på at høre sidstnævntes sang "Lucky Boy" der er produceret i samarbejde med Thomas Troelsen.


Derudover synes jeg også det er for sjovt, de har valgt Felix og Birthe Kjær til værter. Total look-a-likes! :-)

Hvad synes I om MGP??


(Foto www.dr.dk/melodigrandprix)

Ingen kommentarer: