søndag den 18. oktober 2009

Desireclothing

Jeg er lige faldet over webshoppen Desireclothing. Der er mange forskellige ting, meget af det er ikke lige min smag, men indimellem er der noget rigtig fint og ret specielt. Måske er kvaliteten ikke den allerbedste, men man må sige priserne er meget billige. F.eks. koster støvlerne nedenfor ca. 200,- og den blå kjole omkring 160,- Der er dog en meget irriterende ting ved siden. Det er, at rigtig mange af de ting man klikker sig ind på er udsolgte, som på de to nederste billeder og man ser det først når man skal have billedet op i stort. Af det tøj jeg kiggede på var ca. 60 % udsolgt, der havde været noget rarere hvis de var slettet. Herunder ser I mine favoritter fra shoppen.







(Billeder: www.desireclothing.co.uk)

2 kommentarer:

Nicoline sagde ...

Uh den er super fin den blå kjole med flæserne. Og flæser fremhæver jo ens atributter;)

~Sine~ sagde ...

Det har du ret i :) Cool du nu har brugernavn. Så kan folk fra min blog også klikke sig videre til din.