onsdag den 7. oktober 2009

Happy B-day

Det her lyder måske som om jeg er lidt mærkelig :) Men i sidste uge da Asos havde 20% på alle ikke nedsatte varer, brød der en djævel op i mig. Der var så mange flotte ting, men jeg havde ikke råd. Derfor ringede jeg rundt til familien og spurgte om de havde købt gave til mig (jeg fylder år i denne måned). En del havde ikke og ville gerne ha´ jeg købte noget for dem. Så smed varerne nedenunder i kurven og sendte det hjem til mine forældre. Nu må jeg så lige glemme alt om det, så jeg blir´ overrasket når jeg får det.. Glæder mig ;)




(Billeder: www.asos.com)

6 kommentarer:

Anne sagde ...

he-he, det var da en god idè! de vil jo helt sikkert give noget, de ved du bliver glad for! :-) tror jeg vil stjæle ideen til jul (med følgende argument: det er bedre jeg får det hertil, fordi jeg har ikke plads i kufferten på tur til DK igen...)...

~Sine~ sagde ...

Ah, godt argument :) Er din blog helt stoppet?

Anne sagde ...

Godt spørgsmål Jens! Indtil videre hvertfald. Har jo Twitter. Men det kan jo være der dukker op noget snart ;)

Har hvertfald nogle ret krasse kladder liggende, jeg tror den gamle samfundskritiske-læser/debatindlægsskrivende Anne er tilbage!

~Sine~ sagde ...

Uh, det lyder godt :)

Anonym sagde ...

Åh har du købt kvasthalskæden? Hvis, dør jeg af misundelse hver gang du har den på! Det vil jeg ikke kunne klare:)Den er så fed!
/N

~Sine~ sagde ...

Så må jeg hellere have de der elektrochokdimser med i skole, for det har jeg sgu :)