mandag den 15. november 2010

Flyt - nyt

Spørg mig ikke hvorfor, men når jeg flytter synes jeg pludselig det er helt iorden at købe alt muligt nyt til boligen. Det er især mærkeligt denne gang, da jeg er flyttet fra lejlighed til et værelse. Men et mindre værelse kræver selvfølgelig en lidt mere organiseret indretning.

Jeg har været så heldig at arve et sæt låger til min Ikea reol, der fulgte et form for magnet åben/lukke-system med, men det var efter sigende lidt omstændigt, så i stedet har jeg bestilt to rigtig fine greb med tern. Grebene er fra designeren Susan Liebe. Hun laver ret mange fine ting, specielt grebene, ørestikker og fingerringene er jeg vild med. Tjek hendes webshop her. Og webshoppen hvor jeg købte grebene her, der er rigtig mange og de fås ogå som fine knager!



(Billeder: olineart.dk)

Ingen kommentarer: