tirsdag den 7. december 2010

Hansel from Basel

"Lapper" på albuerne er meget fremme for tiden og jeg synes det er ret flot, men se lige hvad jeg idag stødte på - lapper til knæene. Er de ikke fine!
Disse kneepad tights, som de kaldes, er af mærket Hansel from Basel (fedt navn!). På deres egen webshop er de udsolgt, hos Urban Outfitters har de de grå tilbage til £15 og her kan du, så vidt jeg kan se, få dem til til $42 i ocean, black, charcoal og oatmeal, men siden er amerikansk, så man ved aldrig mht. told. Men jeg er ihvertfald ret vild med dem! Desværre ikke nær så meget de grå, som er nemmest at få fingrene i.




(Billeder: hanselfrombasel.com)

2 kommentarer:

Nicoline. sagde ...

Hvor er de fine, ja! Jeg er tosset med de populære lapper på albuerne også :D

~Sine~ sagde ...

Også mig ;) Der en en del af slagsen i Zara, hvis du skulle bo i nærheden af en sådan.