onsdag den 8. december 2010

Mysteriet løst

På det sidste, har en del kunstnere, jeg holder af, produceret julesange på stribe. Først Figurines, så The Kissaway Trail og idag ser jeg Teitur synge Happy Christmas. Det har undret mig rimelig meget, det hele lige kom oveni hinanden, men nu ved jeg hvorfor.. Sangene stammer alle fra den nye julecd af navnet Fra Danske Hjerter. Rimelig tacky titel synes jeg, men musikken tegner ret godt. Nikolaj Nørlund har samlet flokken der spiller på pladen, han optræder også selv på et nummer. Hvorfor han har valgt at invitere The Fireflies fra x-factor, skal I så ikke spørge mig om, men har dog ikke har hørt deres bidrag, så skal ikke kunne sige noget om det. Foruden de nævnte artister, optræder b.la. også Peter Sommer, The Blue Van og Fallulah.

Her er hvad jeg har kunner opstøve af numre - enjoy!


Fallulah - Carol of the bells


The Kissaway Trail - Last Christmas

Nikolaj Nørlund/Giana Factory - En helt fantastisk jul








Ingen kommentarer: