søndag den 14. august 2011

Grrreat idea



Nu ved jeg godt, jeg er gået lidt i selvsving med al min boligindretning, men må lige dele det her smarte fænomen med jer: selvvandendde krydderurtepotter! Jeg faldt over denne model fra Rösti. Det er ikke alle farverne jeg er lige vilde med, men orange, gul, hvid og lyseblå synes jeg er ganske fine. Vandingen sker efter sigende automatisk via en tynd bomuldssnor, som stikkes ind i plantens jord ved hjælp af et lille plastspyd. Virker det, er det da for smart :) Se mere og køb dem bl.a. her. De findes i 3 størrelser og koster fra 49,95 - 89,95.

Der findes også den lidt dyrere udgave fra Eva Solo nedenunder. Den er så vidt jeg kan forstå af samme princip bare med nylonvæge. Ret fine. Find dem f.eks. her.


(Billeder: smartclub.dk, fh-as.dk, google.com)

Ingen kommentarer: