fredag den 18. november 2011

Derfor

Ja, jeg handler meget i Netto, nu er den ude. Men her kommer altså et tip til en ting der kom til salg i butikken igår. Det er noget sejt, der slet ikke kommer til sin ret på billedet nedenfor. Det drejer sig om et fantastisk fedt fødselsdagslys, der når man tænder det (rigtigt) åbner sig, spiller Happy Birthday og kaster en psyko-flamme op i luften! Genialt intet mere intet mindre. Jeg havde selv et til min fødselsdag og var svært glad for det.



(Billede: netto.dk)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

DU ER SÅ SEJ
DU ER SÅ SEJ
DU ER SÅ SEJ
DU ER SÅ SEJ
DU ER SÅ SEJ
DU ER SÅ SEJ
DU ER SÅ SEJ
DU ER SÅ SEJ
DU ER SÅ SEJ

(Synges over valgfri melodi)

~Sine~ sagde ...

Haha, jamen så vælger jeg, "jeg er havren"! :)

Anonym sagde ...

Glimrende valg! Det klinger rigtig godt. Ha' en forrygende dag, frøken Hjort.

~Sine~ sagde ...

Der kan jeg kun være enig. Ha' også en splinterragende god dag!