fredag den 25. november 2011

Strawberrynet din slyngel

Jeg har ikke råd til shopping for tiden, men idag skulle der dumpe et tilbud ind i indbakken, jeg ikke kunne modstå. Strawberrynet sendte mig en "vi-savner-dig-mail" hvori de oveni min loyalitetsrabat på 7,5% ville give ekstra 14% på alt, bare jeg købte for over 25$, i forvejen har de fri fragt. Svag som jeg er, slog jeg til og bestilte denne creme eyeliner fra Bare Escentuals + en Sun bronzing powder fra Stila (begge dele ting jeg mangler, skal det dog siges). Bare Escentuals er et mærke jeg er ret glad for i forvejen når det kommer til deres mineralpudder, Stila kender jeg ikke, men den lå øverst på "solpudder-listen". Glæder mig til at afprøve begge produkter. Hele herligheden kostede mig 205,-.



(Billeder: salonskincare.co.uk, sephora.com)

Ingen kommentarer: