onsdag den 4. januar 2012

Twiggystyle

Min jule/nytårskjole var forresten den her fra H&M, den er jeg glad for!



Skoene var de her fra Asos, men de var desværre for små og er nu sendt tilbage :/

Jeg var i Nordjylland i julen, tog chance og bestilte dem d.25/12 og håbede de ville nå hjem inden nytår og jeg d.31 ville kunne hente dem på posthuset når jeg kom tilbage til Kbh. D.30 ser jeg skoene er på vej til at blive afleveret med en DHL fragtmand! oh no, jeg ringer men der kan ikke rigtig gøres noget, de har lukket d.31 og fragmanden må ikke ringe på og sætte den i opgangen eller aflevere den til en veninde i et andet postnummer. Kan jeg finde et andet sted lige i nærheden kan det være muligt. Jeg ringer til min pizzamand i gaden, han siger ja og jeg får DHL til at ligge pakken hos ham. Han har både kvitteret for den og passet på den for mig til dagen efter, jeg må have verdens sødeste pizzamand!!


(facebook.com/hm, asos.com)

Ingen kommentarer: