mandag den 26. maj 2008

Choir of young believers

Jeg er faldet over et meget spændende musisk projekt, der har en lyd jeg er vild med. "Bagmanden" er den græsk/indonesisk/danske Jannis Noya Makrigiannis. Udover ham, varierer projektets besætning fra 2 til 8 personer. Ved prisuddelingen af steppeulven 2008, fik projektet prisen årets håb. Denne pris er tidligere givet til bla. Volbeat og Bikstok Røgsystem. Choir of young believers har i denne måned udgivet en EP med fire numre, som du kan læse en anmeldelse af her. Ifølge deres myspace, arbejdes der i øjeblikket på et debutalbum - det vil jeg glæde mig til.

Choir of Young Believers - Why Must it Always be This Way


Projektet optræder også i videon Secrets of The State fra The William Blakes, som jeg tidligere har blogget.

1 kommentar:

Kirsten Olesen sagde ...

Du har sådan en underlig musiksmag!