fredag den 9. maj 2008

Skuespillerspire














Hold øje med den charmerende unge fyr her - Johan Philip Pilou Asbæk. Jeg blev forvirret, da jeg ville tjekke ham på nettet, for nogle steder gik han under navnet Johan Philip andre steder Pilou. Jeg var begyndt at tro, han havde en mystisk tvilling, men fandt så til sidst ud af, han simpelthen hedder det hele:-) Jeg har nævnt ham før, for hans fine skuespil i filmen To Verdener. For tiden ses han i serien Deroute på DR2.
Johan/Pilou er lige blevet færdiguddannet på Statens Teaterskole og ifølge Imdb medvirker han i filmen Comeback, der får premiere i år. Som det nok ses bedst på det lille foto, er der lidt "Pacey Witter" fra Dawsons Creek over ham.
Jeg synes, han virker talentfuld og spår ham en lovende fremtid i film- og teaterbranchen!

(Billeder fra http://www.imdb.com/ og http://www.teaterskolen.dk/)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Er det ikke lidt for tidligt med comeback, hvis han er nyudddannet?

~Sine~ sagde ...

nej, det er hans film nr. 2, så titlen er helt perfekt :-P