tirsdag den 9. september 2008

Back in business

Så har jeg for alvor bosat mig i Haderslev og er startet på Skolen for Visuel Kommunikation. Alt er endnu meget nyt, men jeg håber jeg blir´ rigtig glad for dette "nye kapitel" i mit liv :-)

Jeg har været uden net i noget tid, men har nu både net og en nyerhvervet Mac, så sidder i øjebliket og forsøger at blive gode venner/fortrolig med den.

Haderslev er ikke ligefrem et modemekka, men en H&M er her dog. Håber denne fine t-shirt med grafisk print til 129,- kommer i den lokale butik.

2 kommentarer:

Maria sagde ...

Hej Sine,

Jeg bor selv i Haderslev, så velkommen til. Et modemekka er byen så absolut ikke. Men de små butikker som MG, Thrane og Beck er super gode. De har et godt udvalg af gode og spændende mærker. :o)

/Maria

~Sine~ sagde ...

Hej Maria

Tak for det! altid rart med lidt insiderviden.

Mvh Sine