tirsdag den 16. september 2008

Efterårssæt

Faldt idag først det øverste fine outfit fra Amsterdams svarGademode og tænkte om jeg ikke havde noget lignende liggende, da jeg synes den lyse cardigan er rigtig sød indenunder den løvegule luftige nederdel.
Senere så jeg bloggerinden fra
Fruchtzwergisland havde valgt at ligge et meget lignende outfit ud, rigtig fin stil syns jeg. Desværre har jeg ikke en nederdel der ku´ minde om dem på billederne, men syns´ jeg har set en lignende i H&M til omkring de 80 kr. så må lige tjekke det ud.

(Foto www.damstyle.blogspot.com og www.fruchtzwergisland.blogspot.com)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nederdelen er fra American Apparel hvis jeg ikke tager helt fejl.

~Sine~ sagde ...

Det har du ret i, fandt den lige på deres netshop, tak for tippet ;-)Desværre er den vist udsolgt i "mustard" for tiden.