mandag den 15. september 2008

Krøller eller ej...

Jeg er ved at løbe tør for mine hårprodukter. På Strawberrynet plejer jeg at købe conditioner, shampoo og cremehalløj til mine krøller i Kérastases orange serie. Serien er nu er tilsyneladende lavet om til noget oliebaseret, hvilket jeg er lidt skeptisk overfor. Jeg bestilte derfor kun cremen i ny version og prøvede en shampoo der skulle give fugt til håret fra Bed Head.

Det gode ved strawberrynet er de har gratis fragt, giver loyalitetsrabat efter hvor mange gange du har handlet der, samt at de refunderer evt. told der skulle komme på din pakke.
Har nogen erfaringer med disse produkter eller kan anbefale andre produkter til krøllet til tider tørt hår, må I meget gerne dele det med mig :-) (Fotos fra www.strawberrynet.com redigeret i Photoshop)

2 kommentarer:

Dolly sagde ...

Jeg har også krøller og synes det er lidt af en kamp at finde gode produkter også uden at sprænge budgettet!
Har på shampooshoppen.dk købt shampoo og conditioner (2 for éns pris) fra Alterna, deres Life Curls serie og den er jeg virkelig glad for... Synes hurtigt mit hår bliver lidt for flyvsk med deciderede krølle-shampoo og balsam, men ikke med de her! Super gode produkter!!
Har du nogen erfaring med Tigi Catwalk Culs Rock?

~Sine~ sagde ...

Hej Dolly.
Tusind tak for tippet! den serie kendte jeg ikke. Mine krøller kan også hurtigt blive lidt "vilde" med krølleshampoo.
Nej, jeg har ingen erfaring med Tigi Tigi Catwalk Curls Rock, har holdt mig til Kerastases orange serie, men synes nu det var tid til at prøve noget nyt :-)