mandag den 11. maj 2009

ALDI sparetip

Folk kan sige hvad de vil om Aldi, jeg synes nu er det er en ret fin dagligvarerbutik med studievenlige priser. Der er en del lidt mystisk udseende tyske varer ja, men dem kan man bare skøjte udenom og gå efter de mange andre helt fine produkter.

Her er dagens indkøb:

Letmælk
Tykmælk
Grapejuice
Hytteost
Hakket oksekød 3-7%
Mandler
Rosiner
Friske jordbær
Kyllingefilet i strimler 5%
Kyllingepølser
Fetablok
Mozzarella
Tzatziki (denne her færdigudgave er jeg lidt skeptisk overfor, men giver det lige en chance)

Alt dette fik jeg til den nette sum af 153,40 kr - bum!

(Foto: privat)

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du fik det til 0,-
Du var jo så snu at hive mig med på indkøb og fortælle oppe ved kassen, at du havde "glemt" din pung :)

~Sine~ sagde ...

Ssshh, det var et af de sparetips, jeg havde tænkt at holde for mig selv :P

Lotte sagde ...

Aldi rocks hvis man er udeboende studerende - hans fætterkæde Lidl er heller ikke helt ringe :)

~Sine~ sagde ...

Lidl har jeg faktisk ikke erfaring med, men der ligger en her i byen, måske jeg skulle aflægge den et besg :)

STOP the war! sagde ...

REMA 1000 er altså heller ikke at kimse af!!

~Sine~ sagde ...

Det har du ganske ret i!