tirsdag den 26. maj 2009

Av for snøren

Forleden dag havde min veninde de smarte sandaler på til venstre fra Bianco. Jeg syntes de var rigtig fine, men for det første er det ikke så fedt at være copycat og for det andet koster de 700,- som jeg ikke har råd til.

Idag faldt jeg over sandalen til højre fra Asos. Den er også rigtig fin med åbning for og bagtil, snøre og koster kun 220,- men så var det jeg fik øje på selve hælen, øv! den er altså ikke lige min smag, kunne den ikke bare have været amindelig..


(Foto: www.bianco.com, www.asos.com)

4 kommentarer:

Anne sagde ...

Hejhej! Har du bestilt noget fra Asos ever? Overvejer at klikke hjem et analogt&digitalt casio ur bl.a :) Så tænkte at høre om leveringstid etc:)

~Sine~ sagde ...

Hejsa.

Jeg har bestilt for en del år siden, hvor det gik fint. Men nogle af mine veninder har bestilt i år, der var rimelig hurtig leveringstid, måske små to uger tror jeg.

Anne sagde ...

Ok,det lyder da fint :) Har nemlig hørt at man skal efterlade sit cpr-nr. og sådan noget derinde, det er jeg ikke så vild med, men mon ikke det går alligevel :D

~Sine~ sagde ...

jeg har ikke hørt om nogen der er blevet snydt af dem ihvertfald..