tirsdag den 5. maj 2009

Grøn Koncert 09

Hvad synes I om programmet til dette års Grøn Koncert? Jeg har det sådan, at jeg rigtig gerne vil høre TV2, Kashmir og Tim Christensen, Volbeat og LOC har jeg intet imod og Infernal + Sys Bjerre er jeg ikke så vild med. Så alt i alt tror jeg, det ville være en helt god dag for mit vedkommende.

Men de har fået et nyt logo, som jeg ikke så begejstret for.. Synes det ligner en billigere udgave af det tidligere, som ses nedenunder. Det nederste kunne sagtens trænge til en opdatering, men jeg synes det er synd at gå så meget væk fra det grønne, som jo er essensen i Grøn Koncert.


(Foto: www.groenkoncert.dk, www.google.dk)

5 kommentarer:

Rasta revolution sagde ...

Øøøøhhh VOLBAET og L.O.C er da dem man glæder sig allermest til!! Det er kun fordi VOLBEAT kommer, at jeg kommer... Eller var jeg blevet hjemme. Kommer du op og ser det i Ålleren eller hva?!

~Sine~ sagde ...

Ja, det er jo smag og behag du gamle Volbeat-fan :> Men ja, regner med jeg er i Nordjylland det meste af ferien, så lad os da tage til det sammen!

Rasta Revolution sagde ...

Det er hermed en deal!! Vi drikker os en helflaske (gerne indkøbt lidt billigt i tyskland) inde vi lunter ind... Går AMOKA til Volbeat og ellers bare nyder resten af koncerten!! Blir ower mega hygge Og så ind til Ålleren bagefter for at feste det der festes kan i Gaden!! I like it and I like it alot!

~Sine~ sagde ...

I like it a lot also!! Men lad os nu lige klappe hesten lidt med det der Volbeat :P Festen i gaden må vi afslutte med en ower meega stor omgang late night menu som i gamle dage!

Anonym sagde ...

du har ret mht. logoerne. ses