onsdag den 27. maj 2009

What to wear

Om et par uger holder mine forældre sølvbryllup, og jeg aner ikke hvad jeg skal have på. Jeg overvejer kraftigt at bestille noget blandet guf fra Asos, men har et stort problem med at begrænse mig. Igår fik jeg indkøbslisten reduceret fra 2500 til ca. 1000 (som I kan se nedenunder) men det er stadig for meget, jeg blir´ nødt til at skære yderligere i den :/ men hvad kan undværes??
(Klik og forstør)
Idag prøvede jeg denne kjole fra Only til 160,- den var helt ok, men alligevel bare ikke helt speciel nok, så jeg må ha´ den på stand by, og snuppe den hvis jeg ikke finder andet.

(Foto: www.asos.com, www.only.com)

13 kommentarer:

Julie J. sagde ...

Puha, det ser ud som om du har samme problem som mig. Jeg sad lige den anden dag og bare lige shoppede lidt basistøj (og det var billigt) og lige pludselig var der for over 1000kr. Ihh altså. JEG SKAL LÆRE AT BEGRÆNSE MIG :P

Julie sagde ...

Jeg kender også godt problemet især fordi man tænker at nu hvor man jo alligevel skal betale fragt m.m. skal det jo udnyttes optimalt ;)
Men hvis det var mig der skulle skære ned, ville jeg nok droppe den røde kjole, tror hurtig man vil føle sig som malkepige på afveje i den, så jeg tror det bliver en af de der kjoler man bare har hængende i skabet..
By the way så jeg lige, at den hvide t-shirt nu er på tilbud derinde så den kun koster 80 kr :) Yipiih penge sparet uden at skulle vælge noget fra!

~Sine~ sagde ...

Ja, det er et problem :-) sidder lige nu og skal til at bestille, men i stedet for at tage ting ud fra kurven, er der kommet flere til, det går ikke! jeg må under 1000 kr :-)
Håber du blir glad for dit.

~Sine~ sagde ...

Tak for tippet med t-shirten, det var super! Ja måske du har ret med kjolen, men har alligevel haft kig på de et stykke tid, kan næsten ikke give afkald på nogle af "mine børn" :-D

~Sine~ sagde ...

åh kjolen er også kommet på tilbud, nu kan jeg slet ikke sige nej til noget--argghhh

Fell In Love with an Alien! sagde ...

Når du nu bestiller alt det dersens tøj!! Kunne det så ikke tænkes du lige ville bestille den fine lyserøde laktaske med til mig??? Må bare eje og ha den! ;o)

~Sine~ sagde ...

Hejsa Kelly family fan.
Jeg har næsten lige bestilt. Jeg ville faktisk bestille tasken med og give dig den i gave :> men den er desværre udsolgt.

Fell In Love with an Alien! sagde ...

Endelig (og her mener jeg ENDELIG) fanger du én af mine mange referencer!! ;o) Og så endda på noget så simpelt som The Kelly Family...-hehe

Og naaajh det siger du bare ikke til mig!! ØV BØV har gået og drømt om den taske så længe. Bittert! Må nøjes med den jeg har så.

~Sine~ sagde ...

Måske du kan være heldig den kommer på lager igen.. Sov godt du gamle!

Anne sagde ...

Oh jeg er vild med leggings'erne! De er lige dig!

~Sine~ sagde ...

Tak, jeg håber jeg blir´ glad for dem, så kan også lige fortælle dig, hvordan det er gået med at bestille derfra!

Anne sagde ...

jeg har også bestilt det ur samt en trøje derinde :) stoppede mens legen var god, DYGTIG pige!

det cpr-halløjsa jeg havde hørt om var vist noget andet, nelly I think :) men det gør man da også på H&M mener jeg.

~Sine~ sagde ...

Ok, ja du har vist ret i man gør det ved hm også.

Så må du lige blogge dine nye køb når de kommer!