fredag den 5. juni 2009

20 funny facts

Jeg er blevet tagget i denne blogger-leg af BumBumBum, så her kommer 20 funny facts om mig..

1. Jeg læser grafisk kommunikation og er i denne uge igang med en eksamen omhandlende et just-eat-lignende koncept for bagere.
2. Jeg er 24 år gammel, trods det, blir´ jeg ofte spurgt om det skal være en voksenbillet i bussen eller bedt om at vise ID i byen.
3. Næsten alle mine møbler er købt i genbrug, jeg elsker det.
4. Jeg har gået på Rudolf Steiner Skole fra 1-7 klasse.
5. Jeg har gået til håndbold, spejder, tromme, marimba, violin, klaver, ballet, aerobic og modern dancing.
6. Jeg blir´ hyperaktiv og kan ikke sove, når jeg drikker cola.
7. Jeg poker konstant folk på Facebook.
8. Jeg har b.la. samlet på kapsler og brugte skrabelodder.
9. Da jeg var lille, ville jeg arbejde i et cirkus eller i en pølsevogn.
10. Jeg har arbejdet flere år i en pølsevogn.
11. Jeg er god til at stave men elendig til at regne.
12. Jeg er pissegod til at se de der 3D-billeder med det samme.
13. Jeg synes det er rigtig smart til fyre med langt hår, gerne meget langt – mine veninder synes jeg har en meget mærkelig smag i fyre.
14. Det er højst et år siden jeg smed min gamle walkman + bånd ud (har fortrudt det lidt).
15. Jeg har aldrig været til et bryllup.
16. For et par uger siden troede jeg, jeg var ved at krympe.
17. Jeg snakker med mig selv og synger på gaden.
18. Jeg er engang løbet gennem en glasdør, da jeg skulle skynde mig på McDonalds.
19. Jeg har tidligere på dagen drukket 2 øl og er nu ved at falde i søvn.
20. Jeg forbander næsten alle former for sport.

Det var det :D Jeg tagger Bloggy wonderful og Indtryk/Udtryk.

2 kommentarer:

Miss Swan sagde ...

Intet nyt under solen der!!

~Sine~ sagde ...

Nej, intet kan overraske dig Miss Swan :P