tirsdag den 9. juni 2009

I <3 ASOS

Over to gange har jeg de seneste uger bestilt goodies fra Asos. Første gang måtte jeg sende de sorte frønsesandaler tilbage, da jeg synes frynserne fyldte hele min fod, jeg måtte også sende den røde kjole retur, da den var et nummer for lille.
I stedet bestilte jeg kjolen i et nummer større, den sorte kjole og de blå sko. Idag stod der så igen en pakke foran min dør :) Kjolerne var super fine, men skoene desværre for små. Men alt i alt er jeg super glad for mit nye tøj og smykker, det har været meget rimelige priser og leveringen har været meget hurtig!

(Fotos: www.asos.com redigeret i Photoshop)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg DØR af misundelse! Det er nogle virkelig skønne ting du har fået. Især rævehalskæde. Den er mega skøn.
Glæder mig til at se leggings i brug
/nicoline

~Sine~ sagde ...

Jeg er os bare super glad for det! Men tror godt det nu kan blive en afhængighed for mig at bestille der. Men må sige du efterhånden os har en del lækre sager derfra.