onsdag den 20. januar 2010

Æblet falder ikke langt fra stammen

Jeg sad lige og så på kunstnerne, der idag er ved at indspille en støttesang til ofrene i Haiti. Blandt dem var Michel Belli, søn af Ulven Peter, som også var med :) Jeg har for nogle år siden set Michel Belli i tv, men denne gang syntes jeg, det var helt vanvittigt så meget han lignede sin far! På hans myspace lyder han også fuldstændig ligesom papa. Jeg elsker når nogle folk nærmest kloner sig :P Hør Michel her.
Min veninde har givet mig en cd med Peter Belli & Les Rivals fra hans unge år, som jeg er rigtig glad for. Måske det var værd, at give sønnike en chance.


(Klik på billedet, for at se musikvideo)

(Klik på billedet, for at se musikvideo med Peter som ung, hvor ligheden er endnu tydeligere)


(Billeder: google.com)

2 kommentarer:

Dyveke sagde ...

og han ser sgu godt ud Michel... :)

~Sine~ sagde ...

Ja, det vil jeg give dig helt ret i! :D