mandag den 25. januar 2010

Player

For en uges tid siden, da jeg skulle hjem til Sønderjylland mistede jeg min kære kære ipod shuffle på vejen! Har haft ringet rundt til alle mulige steder, hvor den kunne befinde sig, men den er ikke at finde :(
Jeg brugte min ipod stort set hver dag, så selvom økonomien et trang, kunne jeg ikke undvære en sådan. Jeg ville egentlig gerne erstatte den gamle orange med denne her røde model, jeg synes farven er super flot. Men det ser ud som om, den er udgået på markedet.




I stedet har jeg på apples hjemmeside købt den nye shuffle model i sølv. Selvom jeg ved første øjekast hellere vil have den røde, tror jeg, jeg bliver glad for denne her også. På hjemmesiden kan man få en indgravering med gratis :) derudover har den nye model fået skift-nummer-funktion på ledningen og en voiceover der kan fortælle hvad nummeret hedder og hvem der spiller (glæder mig lidt til at høre, om den kan udtale alt korrekt:)). Er der nogen er jer, der har den nye shuffle??


(Billeder: google.com)

Ingen kommentarer: