søndag den 15. februar 2009

Laptop sleeve

Jeg kunne godt tænke mig lidt beskyttelse til min mac, da jeg ikke er så super god til at passe på den. På nettet har jeg surfet efter fede laptop sleeves og fundet disse varianter.

Blomstret sleeve fra Kitschkitchen.
Sleeves med udendørsmotiver hvor Sukie står bag. Fåes bla. her.


Humoristisk sleeve fra ThinkGeek.


Favoritten er helt klart sleevet her med fed grafik og lækre farver fra Arkitip til 60 $ designet af Steven Harrington - det står højt på min ønskeliste!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja de er da mega fede! Især den gule!! Kunne jeg også godt tænke mig til babycomputeren. Sikke du kan finde ting og sager.

~Sine~ sagde ...

Ja, syns os de er cool! Ved desværre ikke om de fåes i størrelse til din babycomp. Men så kan du bare stjæle ideen til den gule og selv lave det :-)