lørdag den 7. februar 2009

Ugens gang

Fra onsdag eftermiddag til fredag morgen, har vi i klassen haft en spændende opgave, der gik ud på at promovere vores skole overfor branchen på en alternativ måde. Opgaven blev kørt som en konkurrence. Vi har haft rygende travlt, men det har været rigtig spændende. Vi havde en inspirerende lærer, der underviste os i papirlære og meget andet, før vi gik igang.

Min gruppe og jeg, kom på den idé, at vi ville lave en lille rejseguide til skolen, da en del ikke kender den, og den ligger i det mørke Sønderjylland. I bogen var der forskellige papirkvaliteter, med oplysninger om skolen, kørt i "rejse-jargon". Efter siderne var der et "hemmeligt rum" med et lille rejsekit, så som små postkort, en lille pengekat, en sønderjysk parlør og et kort til skolen, alt i papir. Til fremlæggelsen havde vi lavet små hatte, så vi skulle ligne rejseguider. Det lyder måske en anelse indviklet, men jeg kan vise billeder en anden dag :-P

Vi kom på en delt førsteplads, og vandt designerlampen fra m real zanders nedenunder, så jeg er super glad :-) Jeg er ikke så vild med stativet, men det kan man tage af. Der følger forskellige skærme med, men det rigtig sjove er, man selv kan designe og printe sine skærme, så det glæder jeg mig til! Skal bare lige finde det rigtige papir, så skal der printes løs :-)

(Foto http://www.designedgecanada.com/images/MRealLamp.jpg)

Ingen kommentarer: