lørdag den 14. februar 2009

Valentins Dag

Som så mange andre, synes jeg også Skt. Valentins Dag er opreklameret und alles. I det hele taget giver romantik med lys, chokolade, blomster og oppustelige hjerter mig kvalme og angstsved. Og jeg synes ikke man behøver en særlig dag, for at vise sin kærlighed overfor hinanden.

Idag skal jeg dog selv på valentinsdate med to "gamle" veninder i Aalborg city. Vi har ikke været sammen alle tre rigtig længe, så det glæder jeg mig til.

Selvom jeg ikke er fan af dagen - vil jeg dog gerne ønske alle GLÆDELIG VALENTINS DAG og her vise et par ting, jeg trods min galde omkring romantik alligevel synes er meget søde.

Hjerteur fra Asos til 146,- Praktisk og fint med den lange kæde til.

Det her foto har jeg fundet på lookbook. Jeg studsede straks over det, og synes parret ser så fine ud sammen. De har også klædt sig på, sådan jeg tænkerne grænserne mellem mand og kvinde blir´ udvisket og når de holder hænderne mod hinanden går de ud i et.



1 kommentar:

Anonym sagde ...

Kate Moss – Raw

Hi, I New York Magasins, Spring Fashion, á 23. februar 2009, har man valgt ikke at retouchere Kate. Det får hende til at se anderledes ud, og det er vel egentligt ikke så mærkeligt. Jeg ved ikke om jeg kan lide det, jeg mener, det er jo efterhånden almindeligt at foto bliver retoucheret. Det er måske heller ikke Kates bedste billede? Og det siger jeg ikke fordi hun er uretoucheret. Nej, fordi de fleste paparazzibilleder af hende, er faktisk gode. Der er noget med håret, eller er det tatoveringen? Eller er det bare? Jeg kan ikke rigtigt bestemme mig. Hvad syntes du? Syntes du om fotoet?

Du kan se det på min blog: http://www.delightfulpeople.com (hvis du trykker på billedet bliver det større). For indlæg om indretning og andet, kan du også besøge min blog www.woman-hood.com

Jeg modtager meget gerne feedback på mine indlæg :-D god weekend woman-hood