mandag den 9. februar 2009

Monkigirl # 2

Så har min veninde været i Monki i Malmø og købt disse to fine ting med hjem. Uhh jeg glæder mig til at se dem. Da den svenske kurs er som så mange andre også er lav i øjeblikket, så jeg fik begge dele til 235 dkr.
Jeg vil bla. sætte bodyen sammen med min ternede nederdel og bruge den under jeans.

Jeg synes stoffet på den her top er super fint og sommeragtigt. Jeg forestiller mig den vil være fin til jeans, chinos og shorts med en let cardigan eller en lille vest over og nogle lange lidt rå kæder til.

(Fotos www.monkigirl.se)

5 kommentarer:

Anne sagde ...

Love it!

~Sine~ sagde ...

Tak ;) Tror os jeg blir rigtig glad for det. Monki burde flytte til DK. Har i butikken i Norge?

Anne sagde ...

Det har vi ikke nej! Men har hørt noget om at Gina Tricot kommer til Aalborg snart, men ved ikke lige... Det er da en begyndelse på den svenske invasion i DK :) Vi har dog de svenske h&m-agtige butikker Gina Tricot, Lindex og Cubus :)

~Sine~ sagde ...

Okaj, sejt. Ja en god start hvis Gina kommer til Ålleren!

~Sine~ sagde ...

Idag har jeg os hørt rygter om Gina Tricot kommer til Aalborg i Bispensgade. Og at Monki kommer til København i løbet af 2009 :-)