tirsdag den 3. februar 2009

Monkigirl


Min veninde fra klassen skal til Malmø i vinterferien. Da hun fortalte det, viste jeg hende straks Monkis hjemmeside. Jeg synes de har så meget fint tøj, men har aldrig selv haft glæden ved at besøge en af deres butikker. Hun var dog så venlig at tilbyde mig at ta´ lidt tøj med hjem, bare jeg lavede en liste :-P

Jeg har nu et par spørgsmål til jer derude!

Kender i prisniveauet nogenlunde for butikken?
Er tøjet i en ok kvalitet?
Hvordan er tøjet i størrelserne?
Og er butikken nem at finde i Malmø? :)


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nu er det muligvis for sent at svare - men alligevel:
Jeg mener at prisniveauet og størrelserne er ligesom de fleste butikker herhjemme (altså Bestseller, H&M osv.) De har også sko, og der passede størrelserne ikke helt...
Har kun været i butikken i Stockholm, så ved ikke hvor den ligger i Malmö.
Jeg elsker Monki's ting - der er nogle rigtig gode sager indimellem.

~Sine~ sagde ...

Tak for svaret, det er endnu ikke for sent :-)

Synes også de har super mange fine ting, og nu er der lige kommet en ny kollektion op, kan jeg se.

Vil du sige skoene var store eller små i størrelserne?